10 sanningar

10 saker ni inte visste om mej

 * jag biter på naglarna om jag är nervös
 *jag gråter ganska ofta, ibland finns det ingen orsak
 * jag kan inte somna utan att tänka på en sak (secret)
 * jag är rädd för nationella proven
 * jag är inte nöjd med mitt utseende, men visar det inte
 * jag har skit dåligt självförtroende
 * jag har en dagbok som jag typ skriver i en gång i månaden lr ngt men det är ju iaf en dagbok, right?
 *  jag läser vissa fjortisbloggar då och då bara för att skratta åt deras fejkade liv
 * jag blir lätt avendsjuk av mej
 * jag har redan bestämt vad mina barn ska heta :P


om ni har några frågar ang detta är det bara att lägga en kommentar, utan kommentarer är allt så mk tråkigare så om ni inte börjar kommentera lite så kmr ju bloggen bli tråkigare :P så,  sätt fart nu guys!!!

Kommentarer
Postat av: Amanda

1. Har du en bra klass?

2.Är det någon du inte gillar i din klass?

3.Är någon mobbad i din klass?

4.Vilket gymnasium ska du börja på?

2009-08-25 @ 15:34:11
Postat av: M

varför har du en dagbok om du har en blogg:) de typ samma bara att dagbok e privat typ.. hihi

2009-08-25 @ 19:45:25
URL: http://maamari.blogg.se/
Postat av: Amanda

varför svarar du inte på frågorna?

2009-08-26 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0