wiie =)

dagen börjar närma sej mot kväll och det har vart aschilligt heeela dan ida, just nu sitter jag och mamma och tittar på tv, Greys anatomy =)
Guud va jag va sugen på nå sallad typ tonfisk sallad lr vad som helst, och e man på topphumör så går man upp och gör det ;D haha^^

Min och mammas sallad (stolt) hahaha...  ser dock inte så gott ut men de e gott =)

Planerna inför imorrn är att jobba, efter det ska jag och jossan träffa Beppe och hans kompis, vart vet jag inte och vad vi ska göra vet jag inte heller, men något hittar man ju alltid på...
Ska bli lite småskojj faktist och spännande, som ni vet så kan jag stå framför garderoben i 3 timmmar för att välja kläder och just nu står jag mellan ett svårt val inför morgondagen (Jaa jag måste förbereda mina klädern innan, annars skulle de ha tagit en evighet tills jag valt :P ) ska jag ha på mej en gullig topp/kvartärms tröja i beige färg med söta knappar framtill lr ska jag ha på mej en vit topp/kvartärms tröja som sitter lite tajtare vid armarna men är större nertill, den är v-ringad med flätade band typ, ah låter weard men den e fin... ska jag alltså vara ´´söt`` imorrn (den beiga tröjan) lr ska jag vara ´´söt/tuff`` (den vita flätade tröjan) hmm så vad blire?? kan fan inte bestämma mej hahahha shiit asså snacka om att man är ett klädfreak xD
(fröken söt lr fröken blandning söt/tuff)


men men ha det bäst så hörs vi imorrn =) // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0