tv dax!!!


Hej kära läsare, nu har vi ätit klart och precis ingenting behöver fixas de e så himla skönt när allt liksom är klart och soffab bara e där och väntar! Finns massor med bra program som nu t.ex är det vänner på tv och efter det seinfield och efter det greys anatomy som man längat till hela  veckan. 
Fast just nu har pappa fjärrisen och då är nyheterna på såklart haha ska försöka slita ifrån honom den (A) :P

Bara älskaaar at slappa framför massa braiga filmer/serier med något ätbart också haha behöver inte vara godis eller snacks men något ska det vara, hmm kanske ett äpple ;D





Soffan ropar, så ha det bäst // A.H


Kommentarer
Postat av: sandra

hej:) okej tack så mkt, eeh kanske någon gång i framtiden, men har inte tid just nu:p ska fixa massa kompisars innan:p men fortsätt kommentera min hela tiden så att jag kommer ihåg din blogg så säger jag till när jag kan hjälpa dig!:)

2009-04-15 @ 21:48:08
URL: http://saandor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0