trött!

 
heejsan! har inte hunnit blogga något idag, det var fullt upp på jobbet (praoen) och sen efter det när jag och jossan drog till stan så hittade vi inga snygga jeans lr sånna som jag vill ha iaf...
e så jävla trött idag, beror på ganska många saker, för lite sömn och en annan sak tänker på allt så himla mkt...
inte alltid det bästa, asså helt seriöst man vill att allt ska vara perfekt, lr jag  vill de. orkar inte bråka om små saker hemma, lr med kompisar lr så vill bara att allt ska vara helt perfekt men det är inte alltid det lättaste alltså.
Drömde en dröm inatt drömde en härlig och underbar dröm om att allt var skit bra och nu snackar jag inte om att jag var värsta prinsessan och bodde i värsta slottet och var skit rik, nej drömde om ngt/ngn behöver inte gå in på detaljer. men iaf drömde om att det var så himla härligt allt rullade på i livet och alla var glada hela tiden och det var typ skit bra haha inte för att jag inte tkr de nu men det var ngt/ngn som gjorde allt så himla perfekt. glömmer aldrig den drömmen men ibland äre ändå inte så kul att drömma så bra drömmar för man blir så himla besviken när man vaknar och inser att det bara är en dröm trots allt...
 men men vi får väl hoppas på att det kanske händer någon dag i framtiden haha :P



                                                                                                                                           // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0