Toppen Dag :D


Hej kära läsare, dagen började med attt vi åkte till kyrkan och var där en stund, efter det samlades alla dvs hela släkten hos min farmor där vi umgicks, pratade och bara var liksom. Det var väldigt trevligt att se allihoppa igen, inte så ofta alla är samlade liksom. Som vanligt hade Farmor gjort super god mat. När vi var mätta och belåtna så gick jag, jessica och julia ut med dom små barnen ( Christy, Celine, Simon, Emelie och syrran Maribell) till parken där dom fick leka en stund. Tog jätte många bilder idag som jag hade tänkt lägga upp, tog dessutom ´´dagens outfit´´ mken så klantig man är så har jag glömt sladden till kameran som man överför bilderna med =( men lovar att lägga upp alla bilder nästa vecka då jag ska till mamma igen!  Det var väldigt soligt idag med, hääärligt asså :D
imorrn är det röd dag, alltså är familjen samlad venne vad vi ska hitta på, någonting blir det iaf!
Jag och Jessica fastnade framför tv,n eftersom det var filmen ´´fullt hus´´ och den kan man ju inte tröttna på, har käkat så mkt godis, chips och skit så att jag har ont i magen hahaha men men...
har lagt upp några ´´lika som bär´´ bilder nedanför helt otroligt vad folk kan vara lika ibland asså speciellt kändisar!
Nu ska jag vara lite social och se om Jessica ätit upp allt godis, hörs säkert imorrn.



 
    //A.H










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0