sooool ;D


fan va glad jag blev när jag vaknade imorse, solen sken in i rummet och det e så himla härligt asså!
Idag ska jag följa med jacklin (min pappas fru) och min syster (maribell 3 år) till stan, kolla vad som finns, vad som är nytt och bara gå runt.

Imorron väntar en lång och rolig dag, (eftersom attt jag e kristen så ska familjen/släkten till kyrkan på morronen och efter det samlas vi alla hos min farmor, alla kusiner små barn och släkten helt enkelt. ska bli skit kul, inte varje dag man träffar alla samtidigt... ska ta många bilder imorrn så ni får se lite, ska också ta bilden för dagens outfit imorrn. inte så ofta jag kommer göra det, mest när jag har tid... tänkte också att nån dag i veckan kommer lite information om mitt liv, min familj och vänner så att ni känner igen namnen jag kommer skriva om. ni får själklart ställa frågor och kommentera inlägget  =)


fan va härligt med sol asså! älskar sommaren, då man kan ha på sig shorts och klänningar!

Längtar ännu mer till Grekland resan jag ska på i mitten av maj, hoppas tiden rinner av så att jag inte behöver längta så mycket, haha men tills dess får jag njuta av solen här =)


 
ser det inte härligt ut?!...


 men tills dess äe det bara att njuta av vårsolen... // A.H


Kommentarer
Postat av: Alina

skojaru!! jag gillar din blogg, du skriver bra och man blir glad av den :)

2009-04-11 @ 12:24:20
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Leonora - Rösta på veckans blogg

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?



Tack :D

men kan inget om design, inte jag som gjort min design :P

2009-04-11 @ 12:31:20
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0