små fix!


Idag vaknade jag vid nio, kunde inte sova så himla typiskt när de e helg att man vaknar tidigt.. =/
åt en skit god frukost, 2 mackor och fil med te, asså vet att de inte e så ´´ovanligt´´ men idag var det bara så himla gott asså!
inte så toppen väder idag men solen skiner  lite iaf... men ska nog ändå vara hemma en stund nu på dagen, ska  fixa lite med naglarna kolla på 3 gossip girl avsnitt och sånna saker =) 
vid 4 ungefär ska jag och mamma kanske till kista, får se..
just nu chattar jag med ( <3 J) kollar på the tyra banks show och lyssnar på musik, haha...
Senare idag kmr dagens outfit (när jag vet vad jag ska ta på mej haha)
juste, idag är det exakt 4 veckor kvar tills greklandresan är inne, läängtar ;D 
 ska nog kila nu, hörs sen // A.H

      // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0