slappis dag


det har vart en hemma dag för mej idag faktist. har kollat på två filmer suttit vid datan en stund och lyssnat på musik.
det bästa hjälpmedlet när han har det tråkigt är faktist musik det hjälper verkligen, iaf för mej! ;D
ja va med frida en stund också, vi kollade på film och åt glass (ben and jerrys ) så himla gott.
såg filmen ´´ my best friends girl`` igår med devin, fabian och mamma den var verkligen bra, värd att se haha kunde inte sluta garva asså sen blir den så mycket bättre när man ser den med familjen!
precis när frida skulle hem så kom stefan haha bra tajming där, då slapp jag ha tråkigt...
vi gjorde inte så mycket, kollade olika bloggar och snackade och så.
när mamma kom hem så var det städ dag :/ inte alltid det roligaste  men måste göras och när man e många som hjälper till så går det faktist fort.
``hjälp!, jag är med i en japansk tv-show`` började för en stund sen, den verkar skit najs så ska nog kolla på den en stund. ska nog bara slappa och ta det lugnt resten av kvällen, snacka lite med (J<3) då man alltid blir på bra humör haha. imorron ska jag hem till pappa igen (varannan vecka) så skriver mer då senare på dagen eftersom att jag ska hälsa på farmor på förmiddan, haha har faktist saknat henne, de va ett tag sen.
men vi hörs imorrn, ha det bäst så länge // A.H

             

Kommentarer
Postat av: Joel

B&J är fan asgott ju! ;)

2009-04-16 @ 12:27:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0