muums ;D

hallå =)  ida har jag baara vart hemma skit skönt, har suttit fastklistrad framför tv, data och musik haha...
finns ingen bra film lr ngt ida, fan va tråk de e ju lördag liksom ... =/
men men, ska nog bläddra lite med fjärrisen ändå

guuud vad gott det är med guacamole asså ;D har vart sugen på de hela kvällen men har inte orkat ta mej upp från sängen haha...  men jag var så j*vla sugen på det så jag pallade mej ur sängen och jogga/gick fort ner till hemköp i solna centrum =)
Nu e guacamolen klar, sitter här och äter det med nacho chips, skiiit gott ;D  ska nog virra runt mej med en varm filt oxå :D
 

Dett är vad som behövs till en super lörda, lr en bra film fattas också...

Imorrn börjar dagen tidigt, ska hem till pappa vid 9, och så ska vi åka till kyrkan tsm, efter det ska hela släkten träffas hos farmor där vi ska käka lite och umgås så här lite efter påsk... kommer nog bara hinna blogga vid kvällen då jag kmr hem, laddar upp lite bilder då oxå =) ha en super bra lördagskväll // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0