MAAATCH!


Shiiit asså, idag äre första derbymatchen och dp spelar Djurgården-Hammarby, jag och mamma stod på balkongen och jag har aldrig sett nått liknande alltså, okje ja vet att aik-matcherna brukar vara helt jävla kaos men jag LOVAR det var så jävla mkt mer nu innan matchen, de va 3 killar som bråka och en kille slogs typ ner blodigt mot marken, ASSÅ kan fan inte skriva hur jävla kaosigt det var bara å läsa tidningen imorrn så ska ni se att jag har rätt dom har säkert bilder med...
Jag bor ju typ 2 meter från stadion så det är najs på ett sätt att se allt haha lite små skojjigt faktist ;D

 

 
tagna från min balkong, dålig kvalite och bilderna tagna när alla e inne på matchen så man ser ju inga personer, ska ta fler bilder när matchen är slut =) så glöm inte att kolla då runt halv elva nångång typ^^

                                 // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0