Dagen lite snabbt + Mode


Hej bloggen! idag har varit lite med jessica och jennifer (mina kusiner) vi tog en lång promenad eftersom att det var så fint väder. Vi belönade oss med pizza efteråt haha. Senare ikväll ska vi hyra film och ha det lite mys.

Tänkte skriva lite om mode, vad som är inne just nu. det finns massor med saker man kan kombinera med andra och snygga är dom dessutom.
en sak som kommer vara inne i sommar är att ha på sig t-shirt med ett tryck på och till de ha ett par converse till.
På tal om skor är gladiator sandalerna väldigt inne i år, passar bra till jeans, shorts ock mycket mer. Sandalerna finns att köpa lite överallt på b.la H.M eller SOUK.
Jag har gått runt lite i stan och kollat ¨på vissa saker, till dom som ska ta studenten i år så finns det jätte fina vita korta och snygga klänningar på SALT, passar bara inte till studenten utan till någon fest också.
Solglasögonen är mer inne än någonsin i år, det är en fin kombination till kläderna, mina pilotglasögon köpte jag billigt och i en bra affär, 69 kronor på Gina Tricot inne i stan.


   +   


     



     // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0