jobb!


Idag började jag vid nio och jobbade hela dagen... Det har faktist vart lite små kul att se hur det är på pappas jobb och vilka slags kunder det finns, haha dricks har man ju fått också ;D
slutade vid halv tre, det var skönt. Snackade med jossan igår vi planerade in att åka till stan på freda vid 4-tiden, tänkte köpa ett par slitna jeans. Efter det ska jag bara hem och ta de lugnt.
Ska hämta Maribell från dagis också om nån halv timme vi ska senare kolla på nån film haha tror det blir mulan (hennes favorit) minns när jag var liten min favorit film var pippi hahaha minnen alltså...

idag ska pappa laga potatisgratäng med fläskfile vid sidan, muums ;D

Igår eftermiddag åkte vi hem till Jessica och Jennifer, vi lyssnade på musik, kollade lite på tv och var inne på msn det var lite skoj de!


ha det bäst //A.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0