ingen majbrasa i år...

nä det blev ingen majbrasa i år, pallade verkligen inte asså hade ingen lust och hade smått ont i huvudet...
men det var skönt att vara hemma, jag har faktist hunnit med massa, målat naglarna tittat på olika filmer, suttit på balkongen och solat ah sånna saker :P kan vara rätt skönt ibland^^
vart var ni på valborg? var det kul? =)
 
 (så billig och så himla bra till fransk manikyr)


Imorrn är det en låång dag, dagen börjar med att jag och jossan ska till spånga och möta upp Beppe och pappa var så gullig så han sa att han kunde köra oss ;D ska nog vara med beppe ett tag, men vid 6 halv 7 tiden måste ja och jossan dra oss till solna centrum, ska hämta mammas present :P (som ni kommer få höra mer om senare) sen ska jag nog fixa mej, duscha klä på mej och sånt inför den stora festen ;)

ni som inte hängt med, mamma fyller 40 den 5 maj men vi ska fira henne imorrn på en libanesisk restaurang i huvudsta/solna där de kmr vara smockfullt... åhh kmr bli sååå kul ;D kommer ta massa bilder, lovar er =) men vi hörs, ha det bäst // A.H


Kommentarer
Postat av: jossan<3

oh, jag kom på att jag kommer missa när min pappa spelar fotboll mot veteraner från typ aik :/ skulle ha vart lite kul att se pappa som målvakt :P

men men :P

2009-04-30 @ 23:01:23
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0