I want it, I want it, I want it, I want it, I want it, I want it, I want it I want it...

Imorrn efter jobbet (praoen) så ska jag och Jossan dra till stan, ska köpa ett par nya jeans slitna jeans från Gina tricot lr Bik bok  vi ska typ mötas vis centralen (plattan) och efter det ska jag hem, jag och mamma ska laga tacos och ha mys ;D
Längtar lite smått till imorrn faktist blir först lite jobb, sen shopping, och sen mys!


Just nu sitter jag på pappas jobb (har lunch) äter pannkakor haha =)


Efter jobbet ska jag hem slappa lite och senare ska jag och Maribell kanske hem till farmor, vi får se hur det blir...
hörs nog senare ikväll ha det bäst // A.H


Kommentarer
Postat av: carro

har du två tvillinglillebrorsor?

2009-04-16 @ 16:12:39
Postat av: sandra

Hej! Jag har startat en träningsblogg som förmodligen kanske kan komma att bli en sida för alla som vill ha tips eller besvarade frågor om träning. Kanske du har någon fråga att ställa, för att dra igång denna blogg?:)

2009-04-16 @ 16:58:21
URL: http://sandratysk.blogg.se/
Postat av: Ellinor

hahah tack sötnos:d<3<3<3<33<33

2009-04-16 @ 17:10:44
URL: http://innebandyismylife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skulle du inte komma till jobbet? :S så får du se hur det e :)



O aah grönan blir med tjejerna i klassen :)

puss<33

2009-04-16 @ 17:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0