hallo (:

hann inte blogga något igår, men som sagt det var fuullt på jobbet det var helt kaos med folk asså haha men det var faktist kul ändå. Jag och jossan drog till sergel, delade ut ballonger till dom små och e man smart så kommer man på ideen att stå utanför B&R då tog ballongerna såklart slut haha...

efter jobbet så tog jag min stora kasse med kläder (köpte ett par jeans, Jeans leggings ett par mjukisbyxor och en svart liten sidenväska)  och drog hem, där man träffade familjen och Maribell så klart ;D

Idag ska vi tydligen få hem gäster så det ska bli en god middag och sånt, kan va lite kul ibland.
Imorrn vet jag inte vad som händer asså men vi får väl se.
På måndag börjar skolan igen, efter ett låångt 3-veckors lov det är ju inte så att man går och längtar men ska ändå bli så kul att träffa tjejerna har saknat er tjejer!!!

Har också hört att det ska bli upp till 22+ grader i helgen ;D
skriver mer sen // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0