Glad påsk!

Glad Påsk på er förresten! glömde skriva de imorrse så glömsk man är...
hittade lika roliga bilder man skrattar av som ni nedan kan se. Idag har det varit väldigt soligt det var faktist upp till 24+ grader under dagen. Jag åkte ner med familjen till dinsko i barkarby, köpte ett par ballerina skor som är ganska sköna att ha! lite senare så åt vi på burger king haha man kan ju fan aldrig tröttna alltså. Där tog jag en stor whoper meal tror  jag den heter, den va skit god men väääldigt stor asså men e man amanda så kan man äta hur mycket som helst haha  :P
Ska nog bara vara hemma ikväll och slappa framför en film, får se vilken det blir.

 blir man inte glad av att bara se på den?!

 
Meningen var att jag köpte den till min syster Maribell men åt själv upp mer än hälften haha, hur kan man låta bli
liksom? :P  har ni fått några påskägg än da? =)


 
hittade bilden på google, ja vissa växer ju inte ifrån att gå påsk kärring och tjäna lite på det haha ;D

   


hahahahah gunde inte sluta garva när jag såg dom här två bilderna :P


ska nog ner till centrum och köpa en glass och sedan sitta på balkongen och bara njuuuuta av värmen! ;D /      / A.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0