=)


 Har inte kunnat uppdatera tidigare idag men ah...
Idag var det chilligt på jobbet med, haha jag och jossan fick blåsa ballonger (införmorgondagen) då de e vännerdagen och som alltid kunde vi inte hålla oss för garv. 


( Jossan fick fortsätta blåsa ballongerna när jag tröttnat medans jag tejpade fast dom på skylten som ska vara klar inför imorrn =) )

 men men, dagen rulllade på, Frida överraskade oss, hon kom till cubus och hälsade på ;D var kul att se henne...
Efter en pratstund om hur hon hade det och sånt så gick jag och jossan mot centralen, vi skulle ta pendeln och möta Beppe. Vi gjorde inget spec, snackade och chillade var rätt skönt faktist, bara prata liksom och varje gång någon gick förbi så berättade beppe lite kort om personen haha han kännde tydligen massa där^^

Dagen blev bättre än vad jag trodde jag blev mindre nervös och började snacka på, det var trevligt faktist =)  Finns vissa personer som inte är som alla andra, på ett bra sätt inte lika ytlig osv Beppe verkade najs och schysst faktist.

Nu e jag hemma och jag slapp städningen ;D mamma hade tydligen redan gjort allt, wiieee haha...¨
Har lovat mej själv att bara blogga och sedan stänga av datan, ska kolla på tv och sånt...

Imorrn kmr det vara mkt på jobbet många kmr komma och sånt men det kommer säkert bli bra =)
vi hörs då, ha det bäst så länge ;) //A.H


Kommentarer
Postat av: frida

förlåt men skylten ser gräslig ut.. haha pusds älskar er<3

2009-04-24 @ 09:50:04
Postat av: Anonym

haha vadå gräslig frida! :P den äger ju XD

puss ly<3

2009-04-24 @ 17:53:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0