chilliigt asså ;D

 Halloo allihopp, idag var det skit chilligt på jobbet Marie vår handledare och chefen på stället var ledig idag så det ända vi behövde göra var typ att hämta kläder från ena lagret till det andra och varje gång vi var inne på lagret jag och jossan  då ingen såg oss så började i smsa och filmade skit mkt, ska se om jag lägger någon film senare på kvällen...
Både jag och jossan hade köpt färdiglagad mat som man bara värmer i mikron ÅHH FY FAAN va skunkigt äckliga dom va asså, så vi drog till Waynes Coffe där tog jag en macka och en kopp varm chocklad ;D medans jossan tog en kaffe hahahah fattar inte hur hon kan tyck det är gott ;O :P

Här kommer lite bilder från dagen dåra!


Dagens outfit...


Blå vit rutig skjorta: Boomerang
Vitt långt linne: H&M
strumpbyxor: H&M

medans jag och jossan skulle bära över kläderna till det andra lagret så råkade vi ´´tappa`` några kläder i första lagret nerför trappan haha snacka om att vi skyndade oss att fixa det innan någon av personalen komm xD

 Dom ´´tappade`` kläderna haha...

På fredag kommer det tydligen bli  fullt upp på jobbet eftersom att det cubus vänner dag som dom tydligen har varje år... Massa rabatter osv, bara att komma om ni har vägarna förbi =)

 =)

Vi hörs senare ikväll, ha det bäst så länge // A.H

Kommentarer
Postat av: jossan<3

haha vi äger ju :) <33

2009-04-22 @ 17:23:26
URL: http://madebyjossan.blogg.se/
Postat av: ELlinor( älskling):)

aa, jag vte, men jag sak typ köpa en som kostar så mkt för jag fick inet köpa ngn annan:(

puss älskar dig=)

2009-04-28 @ 19:01:54
URL: http://innebandyismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0