FLUMMIG OCH GLAD

HEEEJ! :D har verkligen struntat i allt och alla och bara varit glad och flummig somf an idag, låter bra va?? :D
ska fortsätta vara så, dom som vill finnas i min värld får helt enkelt visa det liksom, så ere :)



(sommaaaar!!!! denna bild togs faktiskt förra helgen utav marcus haha)

har fått tre frågor som jag tänkte besvara (frågor ang frågestunden tuyp, lr ngt)

 
Kobben  om svar på frågor jag fått:
Jag har en fråga! Hur lång är du? Och vikt?

SVAR: jag är ganska kort och brukar oftast bli kallad lilla gumman mohahha är 1.67 typ och väger 55 kg! (:
 
 

Rawr ga ga ga rawr rarw
om svar på frågor jag fått:
hur gick de med killen du var så kär i??

SVAR: haha nyfiken nyfiken? vet inte om personen läser min blogg så vill inte skriva för mycket om jag ska vara ärlig...  men kan säga att det inte gick helt åt skogen iaf, ngt litet har hänt (: sen får vi se vad det blir av med den situationen, bra svar? :P

 


Mackii
om svar på frågor jag fått:
trodde du ville byta kropp med kenza men trevligt ;)

SVAR:
hahaha mjaah, kenzas kropp e faktiskt inte så JÄTTE JÄTTE olik mej (har biggare rumpan än henne och hon har liite större bröst) annars är vi ganska lika tror jag iaf :S


såhäär ser min vecka ut...

måndag: plugga No (har inte pluggat ngt alls)
tisdag: plugga lite mer No typ, fixa håret (inpackning, ta ett lååångt bad osv :D)
onsdag: plugga lite matte, mjaah mest repetion?
torsdag: Fråga Benn om hjälp ang en sak. prata med en viss person (vääldigt viktigt enligt mej....)
fredag:  Träffa simon en snabbis för o få tbx mitt armband? (: PARTY, FILMKVÄLL, lr ngt sånt på kvällen!!!! :D

LÄNGTAR TILL HELGEEEEEEEEEEEEEEN MOHAHHAA
vi hörs snart.

 
 
 
   

 

Kommentarer
Postat av: Rawr ga ga ga rawr rarw

lysande svar baby <33333333333

2010-04-15 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0