svar på frågor jag fått

Har du någon fobi?  Vad?
Jag är livrädd för spindlar och ormar och småkryp typ USCCHH

Om du var tvungen att byta kropp med någon permanent, vem skulle det då vara?
Hm, den var svår… Min första tanke var nog Jennifer Lopez eller Cristina Aguilera, men tror jag tar Vanessa Hudgens till slut.


Favvogodis?
Sura/saltade  godisar eller marabou choklad!

Vem eller vad inspirerar dig?

Utseendemässigt är det kändisar som t.ex. Olsen-tvillingarna, Vanessa Hudgens
Sen om det är hur man ska vara, bete sig och leva så är det nog min familj . Alla deras åsikter tillsammans kan få en att fatta väldigt bra beslut.


Högsta önskan?

Oj… att min farmor & farfar lever många, många, MÅNGA år till! och att jag en dag blir advokat.

Favoritbloggar?

kenzas helt klart.

Varför började du blogga?

För att kunna skriva av mig. Dela med mig av mitt liv, kanske kunna inspirera någon/några :-) Och även som en kul grej, men nu är jag helt fast, haha.

Vad är det allra bästa du vet?

Åh, jag älskar att shoppa såklart. Och att bli kliad på magen är underbart skönt! Haha, låter som ett djur men misstolka inte de :P

Hur länge har du bloggat?

sen sommaren 2009, snart ett år!



Har du designat din blogg? (den är Jättefin!)

nää :P joel gjorde de åt mej :)


Brukar du följa storbloggarna? Vilka i sådanafall?

jaa, tex kenzas!

Vilken är din favoritfilm?
Gud så svårt… har flera stycken. T.ex. Notting Hill, The Ugly Truth och Walk The Line.


Vad tror du att du gör om 20 år?

Då har jag nog ett fint hus, familj, bil och ett jobb jag tycker om.

Varför bloggar du?

för att skriva av mej, skriva om mina känslor  typ och för att jag tkr de e kul (:

Är du tillsammans med någon?

nej...

Vem har du varit tsm med längst med en kille?

nämner inga namn (dåliga vibbar) + att vill inte att vissa ska veta...

Vad heter du på riktigt?

Amanda Olivia Hanna mohahahha


Har du några FALSKA vänner?

Jag hade. Men har inte kvar dom. Hoppas i alla fall att dom jag har kvar inte är det ;-O

Har du några RIKTIGA vänner?

Ja, det har jag :-)

Har du någon bästa vän?

Jag har turen att ha två :-)


Vilken är din favoritaffär när du ska handla kläder?

Hekt klart Gina tricot

Vad brukar du göra när du har lov?

Jag brukar passa på att träffa vänner och familj.


Har du skolkat någon gång?

Ja det har jag, vem fan har inte?

Sköter du skolan?

Ja det gör jag, än så länge har jag 265 poäng, ska försöka höja...


Hur gammal är du?

jag är 16 år (:

Favoritband?

Har inget för tillfället.

Länder du varit i?

Libanon, Syrien, Turkiet, Grekland, Spanien, Italien, Frankrike mm


En kändis du skulle vilja byta liv med i en vecka och varför?

Hm, Vanessa Hudgens kanske. För hennes garderob. Annars någon av Olsen-tvillingarna, men dom verkar ha ett lite småjobbigt liv så tror jag satsar på Vanessa. Hon verkar ha ett rätt skönt liv med massa snygga kläder!

Beskriv dig själv med tre ord.

Glad, social och knasig :-D







Kommentarer
Postat av: Mackii

trodde du ville byta kropp med kenza men trevligt ;)

2010-04-11 @ 21:41:16
Postat av: Rawr ga ga ga rawr rarw

hur gick de med killen du var så kär i??

2010-04-11 @ 23:37:25
Postat av: Kobben

Jag har en fråga! Hur lång är du? Och vikt?

2010-04-12 @ 12:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0