Riktiga vänner är som en bok, hur många gånger du än öppnar den så står det alltid samma sak. Medans falska vänner är som en tidning, varje dag är det något nytt.

Jag har haft en GRYMT bra tisdag! Efter skolan träffade jag och Lyn, vi drog till västermalms gallerian på fridhemsplan för att fika. Och som alltid har vi alltid 10000 grejer att prata om så det slutar med att vi sitter och snackar med varsin latte i typ 2-3 timmar. Det var OTROLIGT mysigt! Efter att vi snackat om massa saker, tjejsnack osv så shoppade vi. Jag köpte en ny jacka, en vinterjacka WIIEEE ÄNTLIGEN :D sen köpte jag också en blå skjorta, en vit tröja och en hängig t-shirt. Blir så jävla glad av kläder alltså hahaha!! Så jaa, jag har haft en GRYMT bra dag!!

Jag lyn och sebbe! <3

Kommentarer
Postat av: l

Bästa syster <3

2011-10-18 @ 20:44:14
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0