Haft en UNDERBAR helg med familjen!

Jaaaag veeeeet, jag har inte bloggat sen i fredags :( Har inte haft tillgång till dator direkt. Eller jo kanske en stund men dn här helgen har varit speciell, så satt inte vid datorn. Men igår iaf så var vi med familjen på Jasuragi!          Det var sjuuuukt najs, spa, bubbelpool, bastu, massage, lugn musik osv osv. Så det var både avslappnande och skönt faktiskt! Men men nu är det roliga över, skola imorgon. Har både prov och inlämningsuppgift denna vecka så ja som dom flesta andra så längtar jag redan till nästa helg!
Här kommer några bilder från helgen! =)
Alla var tvugna att ha på sig kimmono (Stavning?) så alla såg likadana ut haha! Jag till vänster, mamma i mitten och Fabin till höger!
Bilden skärs, jag vet men iaf såhär såg rummet ut på jesuragin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0