making a million friends is not a miracle, the miracle is to make a friend who will stand by you when millions are against you.

Har varit ute nästan varje dag under lovet så kände mig jävligt sliten igår. Så jag var med vänner under dagen men senare blev det en familjekväll. Vi käkade på restaurang och kom hem och bara tog det lugnt. Jag somnade runt 23.00 och vaknade nu, sjuuuukt skönt! Jag ska snart hoppa in i duschen för att börja fixa mig. Ska träffa Emelie en stund idag, vi ska prata fika osv! De sista dagarna nu på lovet ska jag jobba (Fredag, Lördag & Söndag) Känns lite små tråkigt på ett sätt men jag behöver spara pengarna. Ska ju till Thailand i vinter mm.
Men men, nu ska jag börja fixa mig. Vi hörs! =)
Här är en bild från i tisdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0