Ge mig den 25 December nu tack?!

Jobbade hela dagen igår, jobbade hela dagen idag och ska jobba imorgon, FYFAN VAD JAG ÄR DUKTIG. Nee men vafan jag festade ju ganska myket under lovet, så liiite måste jag ju jobba iaf. Tror dock inte jag jobbar såhär mycket nästa helg, så då blir det utgåång!
Jag längtar sjuuukt mycket till Thailand resan, 7 veckor kvar nu. Jag ska fan börja räkna ner för varje vecka.
2 veckor i värmen men sol, bad, god mat, massage/spa och en jädrans massa festar, JO JAG LÄNGTAR SOM FAN!!!
Såhär brun var jag sist jag var utomlands (Grekland) Och ja det där är jäääävligt brunt för att vara mig!
Åhhhh vill att det ska vara den 25 decemeber NUUUU!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0