Always forgive but never regret.

Jag skrev ett jätte långt inlägg igår, skrev precis ALLT jag kände. Vad som händer i mitt liv just nu osv osv men jag raderade aldrig det. Det kan vara så sjuuukt skönt att bara skriva av sig, flera låååånga rader och sen känna "Gud vad skönt, nu har jag fått ut mig allt" Men jag publicerade det inte, för att det var allt för privata saker. Men jag tog mig egenom gårdagen och sitter nu i vardagsrummet. Jag har pluggat Samhälle B och lite geografi. Ska snart äta, sen blir det duscha och mysa framför Desperate houswives!
Dagen har varit bra förutom att jag har haft världens jobbigaste huvudverk, annars har allt varit på topp! =)
Älskar när mitt hår är lockat! Ska nog fixa såhär om jag ska ut i helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0