Tankar.

Har haft en jätte dålig dag på jobbet och har världens huvudver just nu.
Har tänt på lite saker idag, tänkte på det igårnatt också när jag och Erica pratade (hon sov hos mej=))
Jag e trött på skitsnack och jag e trött på personer som säger saker men gör andra saker. Är trött på att vata den personen som krigar för allt och alla men inte får något tillbaka. Jag vet att jag flera gånger sagt: nu ska jag sluta med det osv men ändå har jag fortsatt. Men nu, asso jag har verkligen inga krafter kvar för att lägga energi och tid på personer som inte gör det tillbaka. Jag är också männsklig, en helt vanlig människa med känslor precis som alla andra. Jag tål inte allt, jag blir också sårad och har känslor. Min kraft är tyvärr inte av stål.
Det är så jävla mycket som händer i mitt liv just nu, väldigt mycket. Flytten i sommar (Enskede), min brorsa ska flytta utomlands, jag mste ta tag i mina prov nu innan slutbetyget sätts osv osv, så jag ska satsa på det, på MITT liv och MINA problem istället för att bry mig FÖÖÖÖR mycket om andra och glömma mig själv, glömma hur jag själv mår. Sååå ere! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0