Livet är skumt.

Det är intew mycket kvar nu till skolavslutningen. Det är endast några dagar kvar och sen börjar sommarlovet 2011. Jag kommer starta ett nytt liv efter sommarn, kommer flytta, en utav mina bästa vänner kommer flytta utomlands, jag kommer börja tvåan osv osv. Det kommer bli grymt svårt alltihoppa och jag känner att jag vill ha JÄÄÄVLIIIGT roligt undeer sommarlovet innan, allt det nya händer. Jag vill festa som fan, bada, sola och grilla med en massa vänner! Ha jävligt kul innan det mesta förändras liksom. Jag måste erkänna att jag är rädd, rädd för hur allt kommer bli. Hur liver utan tex Erica kommer bli, hur livet att flytta från platsen jag älskar kommer kännas, hur det kommer vara att börja tvåan mm. Vi får se, jag ska ta vara på nuet och ha jääääääävligt roligt under sommarn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0