I like the way you smile.

Åhhhhh vad jag har varit på bra humör idag! Vaknade med ett leende på läpparna, fixade mej och drog till skolan! Hade psykologi och nationella, nationella gick skit men jag är glad ändå. Har shoppat en massa nytt med en massa underbara vänner. Marcus, Emelie, Robin, Robin R och Jocke joinade! Det fick bli en fika också. Åhhhh jag hittade så fina saker faktiskt! Fick med mej en kjol, en svart t-shirt, en klocka, en vit tunika, ett par jeans, en vit sommar jacka och ett par örhängen! (Bild finns nedan) Imorron är det torsdag och då ska jag träffa Ebba, får se vad vi hittar på, men måste tänka på mina pengar den här månaden, inte käka ute och slösa allt på fika utan jag ska försöka vara sparsam! =) får se vad jag och hon gör, kanske drar ut och sätter oss någonstans om det är fint väder!

Kommentarer
Postat av: Jamieee

tack för att du glömde mig? haha..

2011-05-19 @ 20:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0