A secret.

Jag har haft det här problemet länge. Det är inte många som vet om det men mina närmaste vet om det. Jag klarar inte av att vara själv. Jag hatar att inte umgås med folk, inte bara för att jag tycker det är tråkigt att vara själv utan att jag inte känner mej trygg ensam. Jag känner mej otrygg, osäker och vilsen när jag är ensam. Det kan vara att jag e hemma efter skolan ensam i några timmar tex. Mina tankar tar över och det enda sällskapet jag då har är mina tankar. Saker man vill glömma, minnen man inte vill minnas, dom tar över och helt plötsligt förvandlas allt till ett fängelse. Ett fängelse där endast jag och mina tankar finns. Det är otroligt jobbigt. Jag gillar verkligen inte att vara själv, jag klarar inte av det. Känner att jag vill dela med mig av en av de saker jag hållt hemligt liksom så nu vet ni det :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0