You can count on me like 123 I´ll be there, I promise

Kom precis hem! Det har varit en väldigt stressig dag men ändå bra dag. Efter skolan drog jag och Erica till mammas jobb, hon skulle färga håret rött och jag skulle tvätta/platta! efter det drog vi och mötte killarna vid deras skola sen bar det av till gallerian i stan för att jag hade ett möte med det nya jobbet jag ska få! Efter det blev det donken sen drog jag hem till min farmor och farfar en stund och nu e jag hemma! :) Jag e ledig imorron vilket e galet skönt! Ska sova uuut, chilla hemma med familjen och sen vid 15 tiden har jag tandläkartid, efter det ska jag kötta på gymmet!!

Här får ni en nytagen bild av mej, togs för några sekunder sen. Inte bästa bilden direkt... men pallar inte ta en ny
så ni får nöja er med den sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0