Veckans slutsats: en skit bra, underbar vecka! :)

Torsdag, klockan har precis passerat 2 och jag och Erica har reeedan hunnit plugga till provet imorrn, SOOFT?!?!
Nu dunkar vi musik och käkar chips, det är ju aldrig fel! Vi ska väl softa, om ca 2 timmar kommer en kompis hit också^^ Senare idag kanske vi ska fika med Ludde! Det har varit en underbar vecka, med jääävligt mycket skratt!! En skit bra vecka måste jag säga!


Jag vet att jag tjatat som fan, alla som känner mej väl har hört det här 10000 ggr och jaa jag låter som ett barn, men hörrni JAG FYLLER ÅR SNAAAAART!!! :D yayayayayyayayya, då blire paaaarty ftw!
Näeeh nu ska vi höjjjjaa musiken och dansa galet till "när vi två blir en"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0