Every second is a chance to turn your life around

No school today for me, YAAY! ;D torsdag idag och imorrn fredag, EFTERLÄNGTADE fredag, Efterlängtade helg! Idag ska jag bara ta det lugnt hemma, packa väskan (ska till mamma imorron) kanske kolla på någon film osv. Har fan ganska myckket planerat inför helgen redan, det är knasigt det ;O

Fredag: 
* Efter skolan vara med Erica, Fika med Alex då? :) 
* Dra hem till mej o käka osv osv
* fixa oss lite smått
* hitta på ngt fram mot kvällen

Lördag: 
* dra med mamma till någon telefon butik och beställa min iphone!!! ;D
* Möta upp en kompis, fota lite? samt käka tsm och umgås
* Vara med Marcus, emelie och några fram mot kvällen? (: 

Söndag:
* Göra min franska läxa
* chillaaa som faaaaan




Fyfaaaan vad jag längtar!!! Men det är en beställningsvara så det kan tydligen ta upp till 8 veckor innan jag får min efterlängtade Iphone 4! Men fyfaaan vad jag är glaaad!!!! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0