Protect her, fight for her, kiss her, love her, hold her, laugh with her. But don´t make her fall if you DON´T plan to catch her.

Freeeeedaaaag imorroooon, woohooo!!!


(Jag just nu)

Såhär kommer min fredag se ut.
skola, möter bästa vännen vid skolan för att sedan dra till solna. Där tar vi en efterläääängtaad fika (var länge sen nu asso!) vi snackar och umgås, vi har inte setts ensamma på ett tag och jag har saknat den skitungen! så det ska bli gryyymt mysigt! Efter det möter vi Erica och kanske några andra, umgås ännuuuuu meeeer! Drar hem till mej, jag ska testa kläder, kolla vad jag ska ha på mej inför kvällen osv osv. Sen drar vi hem till Erica, fixar oss och sen drar vi på en feeet fest! Härlig fredag va? jag längtar som fan!! ;D
Såhäääär ser min väska ut som jag bär med mej varje vecka när jag byter! Ska ju som sagt till Mammmsssen imorron! Och jaaa den är tung, jag loovar! Iaf för mej mohaha! i väskan finns, 2 par jeans, ett par mjukisbyxor, smink, 2 parfymer, en skvallertidning, smycken osv. En massa girl srtuff helt enkelt! ;D
mmmuuuummms nu börjar jag känna mat lukten, vi hörs senare! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0