Moving on is simple. It´s what you left behind that makes it difficult.

Sooolen skiiiiner, fyfan vad jag är glad ;D Dags för solglasögonen att åka på? HELL YEAH! bara inte solen försvinner när jag ska ut hahaha^^  Ska hoppa in i duschen nu, sen börja sminka mej, fixa mej osv. Ska möta Erica runt 4, sen några andra! WOHOOO! Och på kvällen blire UTGÅNG FTW!!!
Kanske måste välja kvällens kläder i för väg idag xD för tjejerna lackade på mej igår när jag stod och vela mellan klänning eller jeans hahahahaha xD
Näeeh nu ska jag hoppa in i duschen, jag fryser lite så det ska bli skönt med en masssaaaa varmt vatten, wohooo!
Vi hörs om en stund guys! =)
Detta är en bild på mej och maribell, 1,5 år sedan! WOOOW vad tiden går fort! ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0