Fika? Mjo Standard.

Har inte kunnat röra på mina armar för SMART som jag är stretchade jag bara benen igår, blond eller vadå -.-
men annars har dagen varit soft! Sitter på sängen med erica och höög musik. Jag ska byta om sen ska vi till centrum, espresso house och fika med Ludde, sen kanske vi ska fika med Jonte! YEAAH RIKA FTW! efter all fika ska vi möta natha, jag ska få låna en tröja sen bär det av till bion där vi möter upp killarna! fyfaaan vilken härlig dag det kommer bli?! (=
Här kommer 3 fuuuula fluummiga Amanda & Erica bilder, enjoyyy it!!
JAAAAPPP, men nu måste jag börja fixa mej lite ska ju som sagt fiiiika hahahah!
hare bäst så hörs vi senare ikväll efter bio,n! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0