en lista sådär! :)




10 favoriter
Färg: Svart
Mat: Tacos!
Film: Taken
Sport: fotboll HAHAHAHA
Årstid: Sommar ftw
Veckodag: Fredaaaag!
Dryck: Cooola
Tid på dygnet: kvällen! :)
månad: MARS (fyller år då)
tidning: vecko revyn

8 för tillfället
Humör: lite smått trött
Smak: åt precis choklad så jag har väl choklad smak i munnen
Kläder: gråa mjukisar och ett svart linne
Nagellack: inget just nu
Omgivning: mitt rum :)
Irritationsobjekt: inget faktiskt^^

7 första
Bästa vän: det var på dagis, emma xD
Skolan: vittra skolan jakobsberg
Husdjur: katt
Piercing: Navelpiercing
Förälskelse: Gabriel
Musik: hahahaha minns inte xS
Bil: ??


7 senaste
Mat: paaaasta med köttfärsås!!
Dryck: vatteeen (:
Biltur: igår typ
Kyss: privat
Spelad låt: grenade studio session bruno mars
Tv-program: csi

5 har du någonsin
Dejtat en av dina vänner: Neee det har jag inte!
Brutit mot lagen: Ja, lagar är ju till för att brytas! ;D
Blivit arresterad: hahahaha neeej! (:
Badat naken: yes
Varit med på tv: Nää

5 nej tack
Kläder: chock rosa leggings
Mat: blodpudding, USCCHHH
Musik: Rap, inte min grej sådär ..
Dryck: vene xD
Resefordon: Bussar när det är skit varmt

4 saker du gjorde igår kväll
Du gjorde igår kväll: Bloggade, duschade, kollade på film! :)
Du hörde: på en massa låååtar! ;D
Du såg: erica? marcus? robin? (:
Du lärde dej: att jag oooofta har huvudverk -.- OSKÖNT.

3 personer
Du kan berätta allt för: Marcus, Natha!
Du tycker om: MAMMAAA!
Du inte gillar: mohahaha, det kan jag ju inte skriva här? ;)

2 val
Kaffe eller te: Te! :)
Vår eller höst: Vår!

Högsta önskan:
Bli Advokat!

Dagens kommentar:
Maribell: Jag ska klippa din fot
HAHAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0