dålig dag..

Jag har haft världens huvudverk sen jag vaknade, jag har varit på dåligt humör, jag har typ sträckt på mina armar eller ngt med lederna eller musklerna så jag kan inte röra dom, jag har en fet engelska läxa till imorron. Ahh som ni märker så har min dag varit SKIT. Jag skulle dragit till gymmet med marcus och robin idag men jag kan inte tack vare mina armar -.- åååhhh!!!! måste fan träna ca 3 gånger nästa vecka eftersom att jag inte gjort det den här veckan. ÅHHH -.- jag har så jävla ont i mina armar. Kanske drar till solnas närakut när mamma kommer eller något, vi får se.
¨


Ni ser bilden, just där det röda är markerat har jag grymt ont. Kan inte ha armarna rakt ner som på bilden eftersom att dom typ är böjda, asso det är sjukt svårt att förklara. Kan säga såhär, jag får grymt ont när jag rör på mina armar då jag kanske sträckt mej lr ngt skit, ingen aning. Men de e bara bita i och hoppas det blir bättre snart! =)

Vi ska iaf käka pizza ikväll, vilket gör mej lite gladare. MMMMMM ska köpa en FEEET kebabpizza och tjocka i mig framför en bra film! det tycker jag blir AWESOME! imorron är det fredag, YAAAY! ska hem till pappiii då och mysa med syrran! (:
okej, nästa inlägg ska inte vara såhär tråkigt jag lovar. Bloggar mer såfort jag gjort klar min engelska uppsats! :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

överansträngt musklerna bara, tränat för mycket biceps utan att vila? :)

2011-02-03 @ 21:04:19
Postat av: Hobbie

Låter helt ärligt som träningsvärk? Ovan på gymmet och kört biceps nyligen? Min tolkning eftersom du skriver armarna (plural). Testa att stretcha ut muskeln, fungerar på samma sätt som att stretcha bröstmuskeln bara att man ställer sig i ett mer vertikalt läge. Dvs tänja på rörelsen som gör ont.

2011-02-03 @ 21:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0