I don´t exactly hate you, but if you were on fire and I had water, I´d drink it.

Julavslutning imorgon, WOHOOOO!!!
Imorrn efter avslutningen, runt 12 så ska jag oh familjen hem till farmor. Vill gärna önska henne en godjul osv innan jag åker iväg. Efter det blir det en lugn hemmakväll. Tror verkligen jag behöver vila ut... Efter alla prov, uppsatser, muntliga redovisningar och läxor jag haft innan lovet. Det ska bli så OTROLIGT skönt att sova uuuut på torsdag morgon, fyfan vad skönt! Som sagt är jag glad, bara 5 dagar kvar nu. Dock är jag ändå stressad, 1000 saker som jag måste hinna göra innan fredag, usch hatar stress. Men jag ska inte klaga så mycket, om några dagar ligger jag vid stranden med en drink i handen och solar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0