Glad, stressad, taggad osv.

Dagen har varit sådär, helt okej. Börjar tröttna lite nu på skolan sista dagarna, men det är bara en riktig skoldag kvar sen är det julavslutning på onsdag!
Känner mej både jätte stressad men ändå glad.
Glad över att det är lov om 2 dagar, ska bli skönt. Samt att jag reser snart. Stressad över att det är så himla MYCKET som jag måste hinna göra innan fredag. Jag ska göra matteprov imorrn, måste dra till Friskis & Svettis för att fixa med kortet, en kompis ska köpa det av mig. Ska hinna ta sprutan Hepatit B, ska hinna fira syrran, käka med mina vänner, packa och förbereda. Allt det här är ju kul, men det är så mycket bara så man blir stressad haha.
Ska plugga matte nu, vi hörs! :)
Tumblr_lucy23rive1qfv7avo1_500_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0