Cheating on a good girl is like throwing away a diamond and picking up a rock.

Heeey, har inte kunnat blogga eftersom vårat internet hemma har krånglat.. :/
Men imorrn är det julafton och vi lagar julmat för fullt här hemma, jag ska snart börja packa hade jag tänkt också. Det skulle ju vara läge kanske? Jul imorrn och på söndag reser ju vi, så måste hinna med att packa Ikväll!
Idag mötte jag även min bästavän Marcus för att gratta honom på födelsedagen!
Imorrn kommer hela släkten hit, wohoooo!!
Nu ska jag hjälpa till här hemma, vi KANSKE hörs imorrn, annars lovar jag att blogga en snabbis på söndag innan vi drar till arlanda! Ha en fortsatt underbar kväll mina kära vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0