10 snabba frågor

nääeh, köper linnet imorron istället! (:
just nu ere fullt upp i köket, vi fixar tonfisksallad, kokar ägg, fixar pannkakstårta och kokar pasta = STRESS och varmt äre också haha^^ idag äre typ städ/hemma dag, när mamma kommer hem ska vi packa väskorna typ och gå igenom allt vi ska ha med oss och skit. mycket som ska med även om jag bara är borta en vecka :O
kläder, bikini, kamera, smycken hårgrejser och mer skit. LÄÄÄNGTAR :D

http://www.dansukker.com/Files/Billeder/recept/pannkakstarta.jpg
MUUUUMS SOM FAN :O 

här kommer era 10 frågor (valde ut dom som kändes "bäst")


1 = Vad har du för kroppsbyggnad? asså vad använder du för storlekar i byxor o tröjor osc?

svar: hahaha kroppsbyggnad? hm... (: jadu vette fan hur jag ska svara bra men är inte tjock och är inte pinnsmal direkt. tröjor/t-shirts och linnen då har jag storlek S, i byxor så har jag storlek 27 (36) bra svar? (:


2 = kommer du att blogga när du är i grekland?


svar:
nääh asso vi reser ju för o ha semester lr vad man ska säga och jaaa jag har lite små panik över hur jag ska klara mej utan data i en hel vecka men tänk er då när jag reser på sommaren till libanon i en månad? haha^^ nääh men jag tror jag ska be (hemlig) o skriva de jag ber henne göra o kanske lägga upp nå video osv! (: sen hörs vi ju när jag kommer tbx såklart.




3 =  vem ska du gå med på balen??? (A) :D

svar: haha asso vår skola e helt cp dom vill gärna att man antinger går själv eller med flera så att ingen går själv liksom men jag har INGEN aning om hur det blir och jag ljuger inte nu :P haha vi får väl se om någon "frågar" lr om jag går med några kompisar! det återstår att se (:



4 = är du tillsammans med någon?


svar: hahaha många som undrar, neej vrf tror alla det? :S


5 = har du strulat med någon i din skola? och isåfall vem?


svar: den här frågan kom flera gånger, venne om de e samma person som frågat samma sak flera ggr? men iaf så svarar jag bara på den första delen. ja jag har strulat med någon i min skola, vem säger jag inte (:



6 =  du och sebbe verkar komma bra överrens, brukar ni alla umgås ibland?


svar:
asså vi har ju kommit varandra såå mkt närmare varandra nu det senaste året pga lin också! jaa vi alla brukar umgås, det har vart fest filmkvällar utekvällar och allt möjligt då det brukar vara jag lin (deras kompisar) och mina kompisar :) fast asso inte så att vi är BÄSTA vänner haha asso aah ni förstår!


7 = vad var det där extrema du skulle göra? SNÄLLA SÄG!!!


svar = hahaha, inte listat ut det än? :P navelpiercing (stavas?) ska jag göra i augusti eftersom att man inte får bada o skit när man precis tagit den sen vill jag träna magen lite innan hahahahah. det andra ska jag göra så fort jag kmr tbx till sverige igen så de e inte mkt kvar, håll UT! :D



8 = har du bra betyg i skolan?


svar: bra och bra, ni avgör ju själva. har 265 poäng, är nööööjd! ;)


9 = vem är dina bästa vänner?


svar: like before, Marcus & jossan! <33


10 =  vad har du för ögonfärg? har aldrig riktigt fattat det haha :P


svar = Gröna med liite blått och gult inutti typ? haha vi säger gröna ? (:
låt bilden tala för sej själv



senare ikväll kommer MASSA bilder från valborg/helgen så håll utkik! (:




Kommentarer
Postat av: l

de klart du och sebbe är bästa kompisar haha :D

2010-05-07 @ 10:56:56
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0