ufft, ÄNTLIGEN asso :O

Nuuuu känner man sej hel igen, somnade halv 5 med smink -.- INTE bra, tog på mej mjukis och satte upp håret i en bulle. NUUU har jag PRECIS tagit en lååång dusch (kom hem för typ en timme sen bara) skönt o vara hemma asso! blev lite mkt igår, sen när vi på slutet kollade på en skräckfilm som var verklighetsbaserad så skulle alla hålla på o skrämmas och skit så aah kunde inte sova asso. vi sov 5 pers i ETT rum?!? det var varmt kan jag säga men nuuuu, nu känner jag mej fräsch igen :D


här har ni den GRYMT ÄCKLIGA filmen ;)


Nu ska jag ta ngt o äta, snacka med M&J för o kolla vad kvällens planer är! ngt skojj skare bli!
hörs senare när jag sminkat mej och bytt om typ! (:

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0