Skolan ...

sitter här i bibblan och har precis gjort klart min svenska uppsats typ (skönt)
idag återstår då:

* min No uppsats (måste göra klart den idag!, viktigt)
* klippa håret (det är ett måste)
* köpa balskor! (hinner ingen annan dag)



som ni ser har jag saker o göra idag och jag känner mej grym,t stressad, trött och bläääh bara.
nästa vecka kommer vara åt helvete då jag har So prov, No prov, Matte prov No uppsats och svenska redovisning snacka om att denna helg och veckan som kommer, kommer vara den värsta???



kommer inte kunna träffa någon utan måste verkligen plugga & sen ska jag äntligen få träffa min pappa och familjen på den sidan som jag inte träffat på 3 veckor.
känner mej grymt stressad och är på dåligt humör asso...  typ ledsen lr ngt...

aaja men lektionen börjar snart måste typ rulla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0