nya amanda ska vara glad 24/7 :D

snart reser jag till grekland, ska bli skönt som FAAAN!!!!
sol, bad, utekvällar och bara softa asso, längtar som fan om jag ska vara ärlig. det e skit mkt i skolan just nu, har 3 prov denna vecka tex + 2 inlämnings uppgifter ASSO SERIÖST??? :s
aah det är lite mkt som händer just nu bara och vet ni vad? jag ska köra på! :D



Ska skita i vad folk tkr, o bah köra på de e mitt nya jag, vara glad o knasig som vanlig också såklart men typ, inte vara ledsen o tänka för mkt och skit utan bara köra på, all in. och nu ska jag VERKLIHEN GÖRA DET!!! :D

nääh nu ska jag nog ta en dusch o sen lyssna på musik i sängen men vi hörs imorron sötisar <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0