MKT TEXT

SJUUUUUUUUKT jobbigt att mobilen är paj, har fått 12 sms som jag inte kan kolla på, kan inte ens se från VEM det är -.- ÅHHHHHHHHHHHHHH ...

aja, vaknade iaf för en stund sen, ska käka frulle och börja klä på mej hade jag tänkt! (:
idag ska jag möta upp M för o åka in till centralen (onoff) där fabian jobbar, ska se om han kan kolla min mobil osv^^ efter det blire väl nån fika med dom andra och sedan kanske jag kollar balklänningar också!

har inte hittat NÅTT än, PANIIIIK SOM FAN!

denna vecka kommer vara chill då det är elevens val och jag valt kör (då behöver man typ inte gå lr ngt)
måndag äre nationella prov i No, tisdag kör (skippa?) onsdag teater på solna gymnasium (Y) torsdag- fredag kör

CHILL? OH YES, men veckan efter har jag matte prov, So prov och No inlämningsuppgift -.-


Kommentarer
Postat av: jossan

du kan inte skippa kören, du får frånvaro då^^

2010-05-16 @ 14:21:16
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0