MAT = GÖR MEJ GLAD MOHAHHAA

suttit o pluggat So i en timme nu och gjort klart alla G målen/Vg målen, nu ere ,mvg målen kvar som jag inte fatatr ett skit av :O tror jag ringer B och ber om lite hjälp! han verkade hajja det här med andra världskriget idag märkte jag haha! (: ringer väl ikväll lr ngt för nu ere dags för mat förstår ni! (:



jag satt o tänkte på en sak tidigare idag, att om jag gick upp i vikt LIKA MKT SOM JAG ÄTER skulle jag vara SKITA FET!!!! på en timme han jag käka 5 kex, ett äpple, fisk + potatis och ett äpple till, timmen efter det 3 kex, en banan och lite godis. och nu ska jag käka middag. allt detta under 2 timmar och det här är typ min vardad :D HAHAHAH... äscch bra att man har bra ämnesomsättning lr vad det heter? haha men bajs på de, mat e fan livet right? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0