FÖRVIRRAD!

SJUKT TRÖTT, PALLAR INTE MED ALLA PROV OCH VAD GÖR MAN DÅ? :P



1. Det första du tvättar i duschen? huvudet!
2. Gillar du kaffe? nejnej
3. Hur mår du just nu? helt okej typ? kan må bättre^^
4. Vad är sista bokstaven i namnet på personen du har en crush på? eftersom det e lite ... nu så vet jag inte vad jag ska svara
5. Berätta om din senaste dröm? hahahhahaha neee de e hemligt
6. Skulle du kunna äta din favoritmat under en månad utan att tröttna? HELT KLART!!! tacooos!
7. Vad vill du ha just nu? just nu vill jag ha ganska mkt, som jag tror att jag inte kommer få...
8. Har du räknat till 1000 någon gång? tror inte jag pallat haha
9. Biter du i din glass eller slickar du bara på den? slickaaaar :P
10. Använder du smileys?  ganska ofta
11. Har du träffat någon kändis?  yees!
12. Gillar du keso? mjaa (:
13. Vilken låt hade du sist i huvudet? gallery så klart?
14. Vilka länder har du besökt? Grekland, Turkiet, Spanien, Libanon, Italien, Finland, Danmark, Frankrike mm
15. Är dina föräldrar stränga? mjah mina föräldrar e skilda så ja reglerna skiljer sej galet MKT beroende på hos vem jag e typ
16. Skulle du kunna hoppa fallskärm? aa tror det fan :D
17. Glittrar någonting i ditt rum just nu? näppp
18. Brukar du hyra film? yes, lite föör ofta kanske? (:
19. Var kommer du vara på lördag? venne om de blir fekke lr om de blir chillkväll så ingen aning vart jag kommer vara på lördag
20. Var du med och upplevde när World Trade Center föll i NY? hahaha neej!
22. Vad åt du till lunch? nån äcklig soppa -.-
23. Vad har du för hårfärg? haha jadu ALLA säger olika, vissa säger mörkblondt vissa säger ljusbrunt o vissa säger brunt. mer åt det guldiga hållet har jag typ? :S vette fan asså
24. När grät du senast? igår^^
25. Har du gått in i en vägg någon gång? HAHA aah mååånga ggr xD
26. Favoritårstid? Summer
27. Vem höll du senast i handen? lilja typ hahaha
28. Sover du med TVn på? ibland
29. Tycker du att du är gammal? 16? haha nee
30. Är du mörkrädd? kanske lite :(
31. Gillar du ditt liv just nu? orättvist, men visst har mina underbara vänner som alltid finns!<3
32. Har du någon gång valt att ta ett bad istället för att duscha? mjaah
34. Var är dina föräldrar just nu? tittar på tv typ 
35. Vad har du på dig just nu? stor tshirt & shorts!
37. Hatar du mer än 3 personer? nej hatar det gör jag men inte fler än 3!
38. Använder du sushipinnar? neej för jag gillar inte sushi 
40. Äger du ett vapen? hahaha aaaah under sängen ligger dooom :P nejdå
41. Vad var det senaste du köpte? en fest klänning typ :D
42. Gillar du ditt hår? nej...
42. Gillar du dig själv? beror på vad du menar men ja, jag tkr iaf att jag har bra personlighet! ÄR ALLTID MEJ SJÄJV, OCH ÄNDRAR INTE PÅ MEJ BEROENDE PÅ VEM JAG ÄR MED! det e väl bra? inte många som klarar de (:
43. Vem står dig närmast, din mamma eller pappa? jag älskar båda lika mkt
44. Hur ofta använder du MSN? typ varje dag när jag e hemma hos mamma, aldrig när jag e hemma hos pappa haha



Kommentarer
Postat av: Mackii

#9 bra där, slicka och inte bita xD hahah

2010-03-17 @ 18:39:10
Postat av: Linda

Jätte fin blogg amanda :)

2010-03-17 @ 21:57:56
URL: http://easyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0