im not a game im a humen

tjena! har vart ute med jossan och Marcus, vi typ snackade gamla minnen och sånt :) vi chillade runt här i solna^^
har inte kunnat svara på frågorma för de hände lite saker o jag var inte på bästa humör liksom var lite ah nere^^ men hääär kommer dom!!! ;D jag har lovat er!

skulle du kunna tänka dej att dejta en läsare? :P
svar: hahaha dom flesta läsare känner jag ju eller vet vem dom är men haha njää^^

är du tsm med någon just nu?
Svar: nepp

vad gillar du för typer av killar?
Svar: hahah som fredrik sa: amanda du skulle passa med en stekare inte allt för mkt men ah, han ska gilla dej och ta hand om dej men han ska inte vara föööör på och inte heller föör seg typ. Hahaha beskriver ganska bra ju ;D haha, na men han ska vara snäll, ha bra humor va självförtroendet men ändå inte vara dryg! Ha BRA KLÄDSTIL!!! lukta GOTT!!! höhö ;)

vet du om att du har sagolika ögon?
Svar: hahaha awwh tack kära du! :) vet inte om jag har sagoolika ögon men är iaf nöjd med mina ögon :) och tycker dom e fina haha

vrf blir du inte modell?
Svar: jadu... om jag ska vara ärlig tror jag inte jag skulle lyckas HAHAHA :P

vilka bloggar läser du?
Svar. Mina bröders, lins, vissa kompisars och typ kenza osv :)
vad har du för planer i sommar?
Svar: det är väl det gamla vanliga! Libanoon sen typ kompisar haha ja venne men kommer säkert upp ngt kul (:

Vad har du för komplex, kan vara något med ditt utseenden eller också personlighet?
Svar: min näsa typ, personlighet: FÖÖR känslig :/

Vad tycker du bäst om med dig själv??
svar: hmm, utseendet lr personligheten? Kan säga båda :) gillar mina ögon typ :P jag e snäll, någon man kan lita på!

hej jag har några små frågor :P
dricker du? isf vad dricker du helst?
Svar: jag gillar bacardi breezer hahaha.. :P

vilken musik gillar du?


Svar: Hiphop, Rnb och soul! ;)
blogga oftare! hoppas du har bra svar<3
din bror fabin är sjukt snygg har du några krav på hur hans tjej ska se ut och vara och vad är de i såfall:)
svar: HAHAHAH :P va söt du är, vem du nu än är! (: om jag har krav? Ja hon ska acceptera hans familj och vår kultur såklart. Hon ska vara helt underbar för han förtjänar verkligen det! Sen äre ju hans val liksom ;) det är ju han som ska va tsm med tjejen höhö... vill du att han får svara på din fråga själv? (: typ skriva om hur en bra tjej ska va osv... ?
vilken skola hade du tänkt att söka in i?
Svar: Klara Norra

vilken linje?
Svar: Samjurudik med ekonomi
hur många syskon har du?
Svar: har tre stycken! Fabian, Sebastian Och Maribell ;)


Jag lovade er och självklart gör jag som lovat! :)
jjossan ska sova här btw :)

imorron ska mamma typ handla i Bromma så jag jossan och marcus hänkar sen träffar vi Oscar där ;D Ah bloggar mer imorrn, sov gott! :) <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi aa han får gärna skriva lite om sig själv och vad han söker hos en tjej :) okej men vad har ni för kultur då :)

2010-01-24 @ 14:47:04
Postat av: Anonym

ja håller med hon ovanför :) du borde göra som devin har gjort i sin blogg att lärarna får ställa frågor till fabian och sen svarar han i ett video inlägg :P

2010-01-24 @ 14:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0