EGO TIME HERE I COME



fick bli en liten ego bild där men det får ni fanimej tåla! (:
vet ni vad?!? nu ere inte så låångt kvar tills jag fyller år YAAAY ;D (HAHAH låter som en 5 åring nu asso)
har iaf bara chillat idag, inte pluggat ngt (vi har prov på fredag) utan bara vilat i sängen o lyssnat på muisk och vart för mej själv! FYFAN vad skönt det kan vara ibland! har också hjälpt mamma, jag lagade faktiskt mat HELT HELT HELT själv :P det fick bli pasta med köttfärsås! 

Amanda Hanna

Amanda Hanna Finns såååå många falska personer runt omkringg oss asså! så ta vara på era RIKTIGA vänner ♥
2 sekunder sedan · ·


SO TRUE, RIGHT?



Kommentarer
Postat av: julia

vad görs under lovet?:)

2010-02-24 @ 19:48:18
Postat av: Christoffer

Söt bild:P och hoppas din pasta va god^^ men jag e jättesnell så jag kommer aldrig Säga något Dumt eller Spirda något Rykte om dig Kanske sprider att du e Söt <3

2010-02-24 @ 20:35:28
Postat av: L

hahah vilken söt kommentar över ;).. vem är det som sprider falska rykten? mandi jag har sagt till dig att såna dära låga människor ska man KASTA!!! lär dig av den bästa :'D veeeeeeem ska sprida falska rykten om dig!!! love you:)

2010-02-25 @ 10:34:24
URL: http://lynita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0