mahahahha

helluuuu^^
har fett ont i huvudet -.- skit också det går ju typ aldrig över?...


HAHAHA, jag gör reklam för oscars rooompaaah! klockren bild!

efter skolan idag drog jag och lilja till centrum en stund (hon köpte godis&jag köpte en ny mascara) sen drog jag hem och tog de lugnt typ! kollat runt lite saker på google (har med det extrema jag ska göra) och jag har ändrat "sak" HELT! känner mej ganska nöjd faktiskt! (:

så fort telefonen blir ledig ska vi ringa, åååååååååh hoppas på det bääästa!

hahahaha ingen som fattar vad jag ska göra? :P



Kommentarer
Postat av: ,

pierca dig.....

2010-04-26 @ 19:05:08
Postat av: Anonym

tatuering era idioter!! eller? :)

2010-04-27 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0